Zapatrzono się razy:

poniedziałek, 17 października 2011

Efciakowe Halloweenowe Candy :) 5555 :D

Po raz pierwszy na moim blogu, wraz ze stuknięciem 5555 odsłony bloga,  mam zaszczyt wygłosić te słowa: ZABAWĘ CZAS ZACZĄĆ :)


Cukierkowego rozdawania jeszcze nie było więc pora to nadrobić :) Nagrodą w tej zabawie będą korale :) korale które cieszą się największa popularnością :) Te korale to Eris :) zapewne zwyciężczyni, tudzież zwycięzca zostanie obdarowany jeszcze jakąś dodatkową niespodzianką :) ale o tym póki co sza :)




Zasady Candydowania  są dosyć proste :)
1. Wystarczy pod postem umieścić komentarz o chęci wzięcia udziału w zabawie.
2. Na swojej stronie lub blogu (na przykład na pasku bocznym, w formie posta) lub profilu w serwisie społecznościowym umieszczamy banerek i linka do tego posta :) jeśli takowej strony nie posiadasz, zostaw pod postem adres imejlowy lub linka do strony/bloga/profilu :)
3. Zgłoszenia przyjmuję do 30 października :) Losowanie w wieczór Haloweenowy ;)

Życzę wszystkim udaaanej zabawy :) i serdecznie zapraszam do Candydowania :D

107 komentarzy:

  1. oj tak,mam ochotę na te korale...są niesamowite jak większość Twoich dzieł:)
    pozdrawiam serdecznie!
    http://www.garnek.pl/kotik/a

    OdpowiedzUsuń
  2. o jakie piękne ja też się zapisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Giętka jest moja szyja jak u żyrafy może zestaw korali do właśnie to mnie trafi :).

    pozdrawiam
    wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne, kolorowe, energetyczne. Staję w kolejce i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja chcę zostać candydatką! :D Może uda mi się wygrać wybory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te korale są tak optymistyczne, że fajnie byłoby je mieć w swojej szkatułce:)
    Zapisuję się!
    www.plecionkijoanki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne, dodające energii do działania korale. Z miłą chęcią i ja się zapisuje:)

    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga i na moje candy:

    www.kasiulkowetwory.blogspot.com

    Pozdrawiam - ARTYSTKA26

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja oczywiście też staję w kolejce jako fanka Twoich wyrobów.Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też z ochotą się zapiszę..Pozdrawiam Cię serdecznie .Monika

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie piękne że szkoda byłoby się nie zapisać :)

    splatane-slchawki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dołączam się do zabawy :-) Prześliczne korale
    Zapraszam do mnie na candy:
    http://wmoimmagicznymswiecie-magda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie moge przepuscic takich energetycznych korali.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem za! Mój mail to: zdziebko.monika@gmail.com

    Pozdrawiam,
    monika

    OdpowiedzUsuń
  14. No pewnie, że na takie korale będzie dużo łasuchów. Między innymi ja. zajrzyj przy okazji na moje candy, zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quitemaxwork@wp.pl
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  16. o! jakie rozweselacze! na ten jesienny czas :)
    zapisuję się!
    Pozdrawiam,
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapisuję się. Nagroda cu-do-wna

    zapraszam do mnie :)
    http://niebezpiecznie-natchniona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. maja te korale moc przyciagania, to prawda, jedno spojrzenie i juz jestem zniewolona pragnieniem ich posiadania :)
    sa cudne, staje w kolejce i czekam na halloween
    pozdrawiam serdecznie i kolejnych 5555 odslon zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ale śliczne kolorowe korale! :D
    ustawiam się w kolejce i zapraszam do mnie na candy ;)

    www.wszkatulce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne, ja również się zapisuje

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczny blog
    zostanę tu na dłużej :)
    mam ogromną ochotę na te cudne korale
    może się uda ? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Co za kolory!!! Spróbuję szczęścia:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolory są rewelacyjne, wiosenne na przekór jesieni po prostu boskie, chętnie bym przygarnęła takie cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne korale, brak mi słów i już o nim marzę... Ustawiam się grzecznie w kolejce i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Candyduję :)
    http://miss-shonali.blogspot.com/
    miss-shonali@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Ehhhh.... są cuuuudne.... kto wie może szczęście uśmiechnie się do mnie ...... wt333@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Na tak cudne korale ja też mam chętkę:) http://robotkowetoiowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po cukierasy.
    Zapraszam również na Candy do mnie.
    Pozdrawiam serdecznie. Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. i ja ;-) corsa42@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. ja się zgłaszam z wielką ochotą:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się ponieważ nigdy nic nie wygrałam;p może tutaj mi się poszczęści ;))
    http://candy-maluutka.blogspot.com/2011/10/17-candy-u-efciaka-p.html

    OdpowiedzUsuń
  32. piękne korale, byłoby miło być ich właścicielką, ustawiam się więc w kolejce. Pozdrawiam
    http://magda-lemontree.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja również się zapisuję!
    Pozdrawiam :)
    http://morganproject.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Się zgłaszam! UWIELBIAM te korale! Informacje o konkursie u mnie w zakłądce "Konkursy" www.jarken.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. OO JAKIE WIELKIE ZAINTERESOWANIE :-) ZGŁASZAM SIĘ I TRZYMAM KCIUKI ZA SIEBIE ;-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Taki kolor na te zimne już dni listopadowe to by mi się bardzo przydał:)
    http://czarnalolapogodzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne cacuszko, więc nie może mnie tutaj zabraknąć :)
    http://arizoona-hobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. zgłaszam się uwielbiam Halloween
    http://nyuchii.pinger.pl/

    OdpowiedzUsuń
  39. świetne candy, piekny naszyjnik
    wieczka

    OdpowiedzUsuń
  40. Jestem pod wrażeniem tych korali. Jako osoba niezwykle wybredna dosyć sceptycznie do biżuterii podchodzę, bardzo rzadko udaje mi się znaleźć coś, co podbija me serce. Widać dziś jest mój dzień, bo owe korale serducho me skradły.

    http://unicornsintheair.pinger.pl/m/8491812 - link do wpisu informującego o organizowanym przez Ciebie candy. Niech Cię monotematyczność bloga tego nie przeraża - daj znać, że jesteś zainteresowana, a otworzę przed Tobą drzwi do najważniejszego mego bloga. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  41. To ja staję w kolejce, bo już od dawna marzył mi się taki naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  42. korale cudne!!! - zapisuję się na candy :)
    ula.ornoch@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Wow przecudowne- ustawiam się więc i mam nadzieję że może się uda? :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Przepiękne cacuszka robisz. Z ogromną przyjemnością ustawię się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękne korale, szybciutko ustawiam się w kolejce;-)

    OdpowiedzUsuń
  46. Przepiękne korale, może tym razem mi się poszczęści :)
    :http://panijednorozcowa.pinger.pl/m/8496364/efciakowe-halloweenowe-candy

    OdpowiedzUsuń
  47. Korale są tak kolorowe, wesołe i optymistyczne, że z przyjemnością ustawiam się po nie w kolejce ... Fajnie byłoby je nosić, kiedy dokoła jest szaro :-)
    http://agnieszkaczerkas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. też dołączam do zabawy z cichą nadzieję, ze szczęście sie do mnie uśmiechnie, bo cudowne te korale :)

    OdpowiedzUsuń
  49. chętnie ustawiam się w kolejce bo korale są przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  50. bardzo przydałaby mi sie taka ciepła nuta optymizmu na szyi :D

    http://ce-la-faccio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. zapisuję się po to cudeńko
    `www.antek-artystycznie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Eksplozja kolorów! Zapisuję się! Pozdrawiam!
    http://maneruki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Witam zych korali nie widzialam i z checia bym je sobie wygrala:)
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. Zgłaszam swoja kandydaturę na to cacko :)
    Info u mnie na blogu, na pasku bocznym.
    Pozdrawiam
    Chabrowa_Panienka

    OdpowiedzUsuń
  55. Oczami duszy już widzę te korale na mojej szyi: roma-dobrenaspleen.blogspot.com
    Zapraszam na moje candy.

    OdpowiedzUsuń
  56. super te korale! jak najbardziej sie zapisuje:)
    Zapraszam do looknięcia czasem do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Very nice gift, I hope for the best.
    http://inga2010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Zgłaszam się :)
    info w pasku bocznym :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Piękne! Oczywiście, ze się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Hello!
    I want to play with you, please enter my name...
    I post in my sidebar...
    lapappilon@gmail.com
    lapappilon.blogspot.com

    Hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  61. Prześwietna bransoletka na jesienne dni :) Będzie sprawiać, że szara rzeczywistość nabierze kolorów. Jestem obserwatorem bloga, anna.k8@o2.pl pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Bardzo chętnie się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  63. ojej, piękne, muszę spróbować więc szczęścia!:)Zapraszam na Candy również do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  64. najlepsze jest to, że do wszystkiego pasują :) i ja się piszę

    OdpowiedzUsuń
  65. Chętnie przygarnę te soczyste kolorki:DDDa
    Pozdrawiam serdecznie, info już umieściłam: KLIK TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  66. Zgłaszam się :)

    Obserwuję jako Klaudia Joanna Julia.
    Mój e-mail: klaudia121121@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. ustawie sie tez w kolejce po ta cudna bransoletke:-))))
    eesophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. i ja się zapisuję,korale super!

    OdpowiedzUsuń
  69. zgłaszam się :))

    info o candy tutaj: http://nothingbutchickens.blogspot.com/p/loterie.html

    pozdrawiam
    korbolle@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  70. Witaj, ja także ustawiam się kolejce:)
    Pozdrawiam serdecznie:)
    Lusija
    lueva@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  71. korale cudne , taz mam na nie chrapke :)

    OdpowiedzUsuń
  72. korale prześliczne. Chętnie się ustawiam w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  73. o kurcze, takich kolorowych jeszcze nie mam, a chętnie przygarnę :-)

    OdpowiedzUsuń
  74. Śliczne korale! Zapisuję się oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  75. Przecudne! ale byłoby fajnie móc zawiesić je na własnej szyi... Zgłaszam chęć udziału w losowaniu i zapraszam na moje candy!

    OdpowiedzUsuń
  76. prześliczne korale,
    też bym takie chciała,
    ustawiam się więc w ogonku!

    OdpowiedzUsuń
  77. jak kolorowo i wesoło!!! spróbuję swego szczęście :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  78. śliczne kolorowe korale:) zapisuję się

    OdpowiedzUsuń
  79. Oj ja chętnie wezmę udział. Piękne korale :)
    Bloga nie posiadam więc zostawiam mail: agatka.88@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  80. Siup i ja też już stoję w kolejce :).

    OdpowiedzUsuń
  81. Cudowny. Może mi się poszczęści
    http://zulcia81.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. Piękne są :)
    Zapraszam do mnie :)

    www.mojetworypotwory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Zapisuję się :)
    justynka68@poczta.onet.pl

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  84. Ależ energetyczny naszyjnik. Bardzo by mi się przydał. :-)

    OdpowiedzUsuń
  85. Zgłaszam się:)
    Pozdrawiam, Monika - szydelkoija.blox

    OdpowiedzUsuń
  86. Zapisuje sie:)
    pozdrawiam Asia
    http://asia-mojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. przecudny ten naszyjnik, ogromnie chętnie bym go nosiła!!!


    ps. info w pasku bocznym :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Ustawiam się w kolejce po te kolorowe koralowe słodkości :) i zapraszam do mnie tez na Candy.

    OdpowiedzUsuń
  89. świetne kolory! zgłaszam się i ja :)
    www.karkakg.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  90. sliczne korale, i ja sie ustawiam moze szczescie sie usmiechnie i dostane prezent urodzinowy bo ja z 30 pazdziernika.pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  91. i ja spróbuję szczęścia
    Pozdrawiam Kasia
    ka.strzalka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  92. Ale cudo rozweselajace mnie tu przywiodło.
    Uwielbiam takie klejnoty.Chętnię wezmę udział w tak supraśnej zabawie.
    Gorąco pozdrwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  93. Szczęściu trzeba dopomagać, więc i ja spróbuję!
    Ustawiam się w kolejce i serdecznie pozdrawiam!
    asiulinek at o2 dot pl

    OdpowiedzUsuń
  94. PRZECUDNE! NIESAMOWICIE energetyczne! :-) ustawiam się i ja! :-)

    OdpowiedzUsuń
  95. Korale cudowne, w sam raz dla mnie więc sie zgłaszam.

    OdpowiedzUsuń
  96. Ojej, mam nadzieję,ze zdązyłam...ostatnia ale co tam .Zaryzykuję BO WARTO. Pozdrawiam BeA

    OdpowiedzUsuń
  97. Zdążyłam w ostatniej chwili... i o ile się nie mylę jestem setna;)

    OdpowiedzUsuń
  98. przepiękne ... i te żywe kolory .. ach!
    jestem chętna jak najbardziej na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  99. Dzisiaj po raz pierwszy zajrzałam na Twój blog i od razu zobaczyłam takie cudeńko do wylosowania! Zapisuję się więc na losowanie. :) Pozdrawiam serdecznie!
    Renia

    OdpowiedzUsuń
  100. rzutem na taśmę:) staję w kolejeczce:)))

    OdpowiedzUsuń
  101. biorę udział
    blogmara@vp.pl
    banerek: pikletka.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  102. No, w ostatniej chwili się zapisuję :) Baner na blogu jest :)

    OdpowiedzUsuń
  103. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń