Zapatrzono się razy:

poniedziałek, 31 października 2011

Halloweenowe ogłoszenie wyników :)

Witam serdecznie :)

Halloweenowe podsumowanie czas zacząć :) Nic tak nie bawi jak własnoręcznie zaprojektowana i zrobiona dynia :) Upiorna, straszna, przerażająca...



No to skoro dyniowe zębiska chcą nam odgryźć ręke... to idealnie w te klimaty wpasyją się....

Krwiste babeczki :)



A na sam koniec zostawiłam sobie najlepsze :) Ogłoszenie wyników :) Tak wiem, że troszkę Was przetrzymałam, zatem coby nie przedłużać, zacznę od tego, że ogromną niespodziewajkę sprawiły  mi wszystkie Wasze komentarze :) Jest ich taaaak dużo :) i taaaak miłe :) że nie sposób się nie umiechać :) Przyznaję szczerze, że nie byłam w stanie trafić na wszystkie blogi ale gdzie nie dotarłam jeszcze dotrę w najbliższym czasie :)

Wracając do tematu :) 
Śpieszę donieść iż... korale kolorowe zgarnia:


Kalina1984 a znaleźć ją można na blogu :)  http://kalinowy.blogspot.com/
Kalinko - czekam teraz na adres Twój osobisty :)  który podesłać możesz tutaj: effciaczek@gmail.com

Serdecznie dziękuje WSZYSTKIM za udział w Candy :) i zapraszam częściej w moje skromne progi :) 

24 komentarze:

  1. Szkoda, że mi się nie udało, ale gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla Szczęściary :)

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę przyznać, że ostrzylam sobie zęby na te korale... ale zazdrość to brzydkie uczucie... więc po prostu gratuluję Ci Kalino!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! :)
    Babeczki - super pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :)

    Giciaste babeczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i zazdroszczę ;)
    A Ciebie kobieto proszę, skontaktuj żesz się ze mną w sprawie wygranego candy! Tkaninki się niecierpliwią ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie fajne te babeczki. Co mają w środku?

    OdpowiedzUsuń
  8. Babeczki niesamowite;)

    Gratuluję zwyciężczyni Candy i dalej marzę o podobnych ślicznościach;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiecie dziewczyny, że nie wierzyłam własnym oczom jak zobaczyłam wyniki, korale będę nosić z dumą i radością:D Dziękuję:*

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję za dobrą zabawę , Zwyciężczyni - gratuluję i oczywiście bardzo zazdroszczę tych pięknych korali :-) Pozdrawiam, M

    OdpowiedzUsuń
  11. Babeczki rewelacyjne!!!
    Gratuluję szczęściarze i dziękuję za miła zabawę:D Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. G R A T U L A C J E !!!
    http://robietocolubie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję Ewelinko za wspaniałą zabawę ;-). Gratuluję Zwyciężczyni! U mnie też taka dynia stoi tylko z inną buźką. A babeczki ekstra!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Karolcia - Nadzienie babeczek to krew wyssana złoczyńcy!! hahaha :) to oficjalna wersja :) po cichu napiszę, że jest to zwykły budyń waniliowy z dodatkiem barwnika spożywczego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje..A babeczki super wyglądają ..

    OdpowiedzUsuń
  16. Adresik wysłałam, nie wiem czemu nie dotarł:(

    OdpowiedzUsuń
  17. Krwiste babeczki, a jak smakowicie wyglądają. Niech żyją muffinki :) Dziękuję za udział w moim Candy i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń