Zapatrzono się razy:

czwartek, 18 października 2012

:) Wracamy do świata wirtualnego :)

Za nami dłuuuugaśny okres ciszy :) no ale żeby nie było - nie leniłam się, tylko takie oto Coś mi czas zajmowało :) Księżniczka dorosła już do tego momentu, że Mam może ją na chwilkę zostawić i tę chwilkę wykorzystać dla siebie :) na przykład wieczorową porą , gdy Mała śpi sobie słodko i błogo, gdyż usypianie nie wiąże się ze zmyślnymi i ekstrawaganckimi fanaberiami Młodej i jakże uroczej Damy :)  Hania je, śpi rośnie i na szczęście prawie wcale nie marudzi :) Starszy Brat NADAL kocha ją miłością ogromną :) i gdyby nie incydent ze szpitalem, te 3 miesiące byłyby jedną wielką sielanką :) Fajowo mieć takie dwa dzieciorki jak Janek i Hania :) 




A teraz, korzystając z wcześniej wspomnianej Chwili dla Mamy :) zaprezentuję owoce wczorajszego wieczoru :) a jakże brakowało mi dłubaninki :)

Naszyjniki z Masy Perłowej :) 




dla zainteresowanych dostępne tutaj: http://artillo.pl/shop/efciak.html :) 
każdy naszyjnik w cenie 29pln

3 komentarze:

  1. Już pisałam, że są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No same wspaniałości .I ta Piękna mała dama ..sama radość..Cisze się chwilą -te dzieci tak szybko rosną ..Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na rozdanie na http://natolatekswiat.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-wybrna-pare-butow.html DO WYGRANIA WYBRANA PARA BUTÓW!

    OdpowiedzUsuń