Zapatrzono się razy:

niedziela, 14 czerwca 2015

Domowe lody jogurtowo - truskawkowe :) bez maszyny do lodów i bez jajek :)

Czas temu jakiś, z ogromnej potrzeby chwili, czyli: "Mamo, chcę lody",powstały pyszne, domowe lody truskawkowe :)

Pyyyyycha
Mają duuuużo owoców, żadnych barwników i konserwantów :) Dodatkowo jeśli chodzi o smak ogranicza nas tylko nasza fantazja i dostępność produktów :) I są banalnie proste - zrobienie ich zajmie nam 15 minut - a potem godzina (lub troszkę dłużej) w zamrażarce i voila :)


Ubiłam 250 ml śmietany kremówki. Dodałam cukier wanilinowy. Pół litra umytych truskawek zblenderowałam (zblendowałam??) z małym jogurtem. Połączyłam słodką ubitą śmietanę z miksem truskawkowym i przełożyłam do foremek na lody :) Wyszło ich sztuk 12 :)

Przeszły pozytywnie test jakości. Grupa testująca rząda innych smaków ;)
 Następne będą jagodowe :)

P.S. A z domowych łakoci lubimy jeszcze żelki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz